hayatyolcu 2023de wome deluxe, 2019’da adenya’ya gittim.
Wome’un denizini ve odalarını beğenmedim. Yemekleri güzeldi.
Adenya’nın denizini çok beğendim. Yemekleri ‘eh işte’ydi. Bu sene yeniden adenyaya sıcak bakıyorum o kadar senede mutfağı iyileştirmişlerdir diye 😅
Bir de adin var 2019’da onun için mutfağı iyi ama denizi plajı kısıtlı demişlerdi.