bebisliozlem nzl96 ay ben ne yalan söyleyeyim anlamlı bir hediye almadım 🥲 geçen sene gömlek aldım bu sene de öyle olur muhtemelen 🤣 geçen sene kızımla olan fotoğraflarından güzel bir hediye yaptıracaktım sonra başka telaşelerim oldu kaldı öyle belki bu sene yaptırırım onu 😍
eddm nzl96 neye ihtiyacı varsa onu al bir kıyafet, cüzdan , saat , parfüm belki çoraba bile ihtiyacı vardır onu bile alabilirsin:)))
bebisliozlem nzl96 canım hediye sepeti, digital magnet vs gibi sayfalarda bir sürü fotoğraf, magnet, tablo vs çıkarılabiliyor ya da kişiye özel tasarım yapılabiliyor ya öyle bir şey düşündüm ben 🥹
TuttiFruttii ben araba içi süpürge alıcam doğum günü yıl dönümü çakışıyor bizim ikimizinde😂ona ihtiyaç var. benimde saç düzleştiricisi ihtiyacım var oda onu alacak 😅😅