35 haftalık doğdu kızım 2 sezaryen arası çok yakın olduğu için 37 de almayı planlıyorduk ama dikişlerim artık pek dayanacak gibi değildi ve felaket ağrılarım vardı o yüzden sezaryen ile kızımı aldık daha önce 3 doz ciğer geliştirici vurmuştuk ama fayda etmemiş solunumu iyi değilmiş küvezde 16 gündür solunum desteği alıyor ara ara çıkartıyoruz ama çok yoruluyor dediler 1 haftadır durum böyle benimle gelip çocuğunu alıp götüren çok kişi var onlar adına seviniyorum ama kendi kızımı orada bırakmak çok zoruma gidiyor solunum sorumu olanlar genelde 10 gün kalmıyor mu benim kızım neden hala orada bu şekilde uzun kalanlarınız oldu mu ?