Mrlkb altı aylikbebegimle beş ayc çalışıp derece ile atandım. Çocuk uyudukca çalıştım herşeyi yemek dahil bisverdim ayda bir kıyafet yıkadık eşim her boş anında çocuğa baktı tuvalette bile konu dinledim ama şükür başardım. Sende yapabilirsin bunu bebeğin için yaptığını düşün yoksa hep vijdan azabı çeker adapte olamazsın benim hocamın genel tekrarlarını dinledim hızlandırıp önemli gördüğüm yerleri yazdım iki ayda konuları bitirp son üç ayda soru çözdüm konuyu bilmeden tam kavramadan. Soru üzerinden çalıştım en önemlisi yanlışlarını sürekli kontrol edip doğrusunu öğrendim yanlışlarla doğruyu ogreniyorsun hemde kalıcı oluyor başka bir sorudaa aaa bunu yanlış yapmıştım diyip hatirliyorsun ayda bir baştan sona genel tekrar yaptım notlarimdan okuyarak günde dört saat uyudum ilk günden beri deneme çözdüm. Başta iki haftada bir sonra ayda bir son ay da günlük deneme çözdüm. Denemeyi sınav gibi bölmeden eşimin cocugu tuttuğu zamanda 120 dk çözdüm. Çok soru çözdüm😂 sadece çözdüm yani kendime fuvenmedim bu yıl çalışıp deneyeyim diğer sınava çocuk büyür onu kreşe verir rahat çalışırım dedim. İlk denememde 24 netim falan vardı o da türkceden ve genel kültürden yani mat sıfıryapmıştım çarpım tablosunu bilmiyordum sağlık lisesi cikisliyim en son ilk okulda matematik görmüştüm ok kadar yabanciydim. Sonraki hafta 26 net sonra 30 derken baktım 80 90 net ve 110 nete kadar çıktım sınavda 93 net bıraktım branş bazında da TC bazında da ilk 100 de idim sizde yapabilirsiniz güven veya motuvasyona değil disipline ihtiyaç oluyor en çok. Çünkü ben ağlasam da eşimle kavga da etsem çocuğum hastaneye yattiginda da disiplinle ertelemeden çalıştım bazı günler az bazı günler çok her gün her dersten en az bir test çözecek kadar kota koydum tabi derslerin hepsini aynı gün çalışmadım bı güne iki ders her derse de en fazla iki üç konu koydum bilinenin aksine matemat değil coğrafya ve tarih sıralamada seni ileri atar çünkü herkes matematik çalışıyor ama coğrafya yorum ve genel kültür ile anayasaya çoğu kişi zaman bulup bakamiyor bile ben ilk o dersleri çözdüm hızla ve matematiğe tüm vaktini ayırdım. Sorularla savasmadim bazı soruları anlamadım bir iki bakıp bıraktım. İki gün üst üste çalışıp da anlamadığım tüm konuları eledim. Örneğin dil bilgisini eledim sadece noktalama işaretleri yaptım. Matematik den fonksiyon ve su ünlem işaretli konuyu eledim mutlak değeri eledim ama çalışıp eledim inatla bakacam demedim sizin vaktiniz bol inatla bakabilirsiniz on defa anlamazsın o zaman konuyu ele. Böyle böyle 4 yanlış yaptım 95 doğdum vardı kusuratlari hesaplamiyrum kalanları eledigim konulardi baktım ve sınavda da şıklar arasından cevap bulsam da emin olamadigim için isaretlemedim uzunca yazdım inşallah sende yaparsın benim bölümüm paramedik liseden de hemşireyim ben önlisans girip paramedikten tercih verip hemşire unvanı ile çalışıyorum şuan kadroya gecicem yakında sende yapabilirsin