@Yaseminkoltuk24 bizde şuan o hastalığı geçiriyoruz vucutta kızarıklar ile başladı doktor alerji dedi 2 gün sonra ateşve kusma ile götürdüğümde ağzınada baktığında yara oluşmuş el ayak hastalığı dedi ateşi 38 civarlarında sürekli suya sokuyorum oynatıyorum doktorun dediği 4 satte bir ateş düşürücü ver dedi calpol ve dolben aralıklarla eğer kusma ve ateş yüksek derece devam ederse hastanede serum ile yatış veririz başka yapıcak bi yolu yok dedi 😨çok zor vall