efeninannesi4207 Persembe gunü sok markete gelmis oradan aldik O gunden beri suruyordu sarjida var takiyorum yesil Gosteriyor ama calismiyor neden Olabikir acaba ya
efeninannesi4207 dayes yok hic bir yeri ellenmedi ya suan baska prize taktim sabaha kadar dursun bakalim bende anlamadim niye Boyle oldu ya
efeninannesi4207 dayes bizim ki bundan yani daha yeni alsik Eger bozulduysa nasil garantiye gidecek bu hic bilmiyom ya
dayes efeninannesi4207 bizimki de pilsan ama büyük sanırım biraz daha jip bizimki de ama ekranda şarjı yazıyor ne kadar olduğu. Aldığınız markete sorun bence onlar yönlendirir