duruistwo babyyboy25 Mevsim meyvelerini verdim direkt biz kışın başlamıştık Bir sıra kural yok tadabilir anniş
dayes babyyboy25 yaz ayında başlamıştıl ek gıdaya önce sebzelerden gittim meyveleri de mevsimine göre olan meyveleri verdim ama kırmızı meyveleri bir süre vermedim sanırım yaşına kadar
birerkekbirkizannesii babyyboy25 ay var ya ek gıdaya çıldırıyorum tadım günleri çok kolaymış da sonrası çok zor ya her gün kendimize ne yemeği yapacağımı geçtim günde üç öğün çocuğuma ne hazırlayacağım diye düşünüyorum artık yemiyor da o kadar yapıyorum ediyorum tadına bile bakmıyor
babyyboy25 Kiraz ağacım varda bitmeden hazır denetmek istemiştim sonra bilmediğim yerden almaktansa diye ama alerjen olur mu diye endişeliyim