Hanımlar 33 yaşındayım 1.5 yaşında bir oğlum var,, küçüklüğümden bu yana hep kalabalık ailem olsun istemişimdir hep hoşuma gitmiştir bu fikir,, bu arada çalışıyorum iyi bir gelirimiz var evimiz arabamız herşeyimiz var çok şükür bazen burada 2.çocuk başlıklarını okuyorum gerçekten o kadar zor mu oluyor 2 hatta 3 çocuklu hayat ?? Çünkü yaşım da ilerliyor ve ben o hayalini kurduğum çok çocuklu aileyi gerçekten kurmak istiyorum hani zorluğu kadar güzelliği de yok mudur ?? 🫠