merhabe bişey sormak istiyorum
14 aylık oğlum var emziriyorum adet düzenim de 1 ay 28 gün 2.ay 27 gün 3. ay ise 20 günde bir oldu şimdi 28 gün oldu hala olmadım kasık ağrısı var ama gelen bişey yok test yaptım negatif çıktı
adet düzensizliği olması normal mii
korkuyorum acaba hamilemiyim tekrar test yapmam gerekli mi