Nur-kbra16 Kızlar selam. Evlendikten, doğumdan sonra hiç alttan muayene olmadım. Geçen idrar enfeksiyonu geçirdim sanırım. Muayene olmaktan çekiniyorum, korkuyorum çok acıtıyor mu muayene ?
Okaymam Nur-kbra16 ben çok kastım yaptıramadım 🙃 Sancım varken bile elletemedim açılmam da olmadı zaten yallah sezaryen 😑
queen_bee Nur-kbra16 eğer şikayetiniz idrar yolu enfeksiyonu ise bunun için ürolojiye gitmeniz gerekir ve o da alttan muayene etmez, idrar tahlili ister. Alttan muayene olmanıza gerek yok yani