Spontane ikizlerime hamile kaldim ve en 8. Haftadan 22 haftaya kadar tek yumurta ikizi denildi. Sonrasında ikizlerimin birinde ciddi bir şekilde gelisim geriligi olduğu için ben sürekli farklı hastaneler (hem özel hem devlet ) ve farklı doktorlara muayne oldum ki bunların geneli perinatoloji doktoru hatta proflardı. Dogum anına kadar tek yumurta ikizi denildi. Ama bir dogdulaaaar tatataam cift yumurta 😀 yani dogum sonrasında da doktorum demedi birsey ama birbirleriyle tip olarak alakaları yok sizinde başınıza geldimi acaba merak ettim :)