myavocado eddaa1 hepsini beğendim, ama tuğşad çok hoş ve daha önce duymadım, farklı da bir isim o yüzden bence Tuğşad
Oglumunannesiyim__ eddaa1 manas Çok güzel bir isim benim oğlumun adı da Kağan eğer bir oğlum daha olursa Metehan yada Göktürk koymayı çok isterdim 💕💐
serife1204 eddaa1 eddaa1 oğlum 6 aylık ismi altay ❤️ Altay ve meliksah ismi çok guzel bence sağlıkla gelsin insallah küçük prens
Rosebud10 eddaa1 hepsi çok ağır isimler değil mi tabi yine siz bilirsiniz ama yaygın isimler olmadığı için okul çağında zorluk yaşayabilir