Kızla aşırı acıl pazar günü kaynımın düğünü var elimde iki tane abiye var 1 sene önce bi düğüne almıştım tesettürlüyüm bu arada ama fermuar kapanmıyo çok kilo almışım 100 kg olmuşum terziye sordum payı yok dedi işini iyi yapan bi yer bulabilirsem hallolur mu yapabilirler mi şimdi bi abiyeye 5-10 bin falan vermek istemiyorum istemiyorum da değil veremem