Bebeğim bütün gün kucağımda sürekli mızmız ağlıyor emmek istemiyor memede ağlıyor, uyumak istemiyor uyusa da yarım saat uyuyup çığlık çığlığa uyanıyor. Kısa süre uyurken emzirebilirsem emziriyorum yoksa mümkün olmuyor. Birkaç gündür gece uyunayı da reddetmeye başladı. Sadece anne sütü alıyor gece o yüzden daha sık uyanıyorduk ama şimdi yatarken de uyumak istemeyiverdi. Uyutmamız 4 saati buluyor her yolu denedik uyku rutinimiz zateb 2 aydır vardı onuda yapmaya devam ediyoruz ama kucakta, anakucağında, ayakta heryerde sallamayı denedik yok olmuyor çocuk uyumuyor. Ne yapabiliriz yaşayan tavsiyesi olan nolur bi şey söylesin çok yorulduk😭