Kızlar ben 2 sene önce bu zamanlarda aynı şeyi yaşamıştım ve doktorum bir ay sonra çatlatma iğnesi yapalım dedi o ay hamile kaldım. Bu sene de yanlış hatırlamıyorsam 1-2 kere başıma geldi
Bugün de kanamam var bat’a henüz 12 gün var. Happy mom’da bu konuya benzer bir konu paylaşılmış yıllar önce, çocuk istiyorsanız kesinlikle değerlendirmelisiniz diyor bu gerçekten doğru olabilir mi?