Oglunasikbiranne08 kizlar gogsum mastit olmus . sabahtan beri ne yaptiysam gecmedi . dus aldim emzirdim olmadi . kac kere sicak su torbasi koydum emzirdim yine olmadi . sutumu sagdim yine gecmedi . nasil gececek bu agriyor ya 😢😢
Sinif177 Oglunasikbiranne08 süt geliyorsa göğsünden tam tıkanmamış demekki. Ben de burada benzer post açtım. Şuanda iyiyim şükür. Günde 3 kere ılık duş aldım. Her duşta masaj ve tarakla tersten taradım. Soğuk uygulama yaptım ilk ama o daha da kanalları tıkadı. Yanlış uygulamaydı benim için. Bebeği tersten emzirdim sürekli. Acısına dayanamadığım zaman ılık duş bebek emzirme ve soğuk lahana kompresi yaptım. Unutma en iyi sütü bebek çeker. Emiyorsa bol bol emzir. 3 güne geçer. Geçmiş olsun.
NurcanBOSTAN Sicak su yaramıyorsa soguk kompres yap bazen tam tersi ise yaraya biliyor 👍birde hamur yogurur gibi esin omuzundan asagiya dogru yumru yumru yappi ellerini gogsune masaj yapsin benimki oyle açıldı valla 👍👍 gerci aciyor bayagi ama acildi yani 👍👍
neyzen15 2-3 güne ancak açılıyor benim 3. Gün açıldı makina varsa 15 dakika aralıklarla sağım yap yoksa bebeği sürekli o göğsüne tut emsin damla damla geliyor ılık duş al duşta masaj yapın geçmiş olsun
Oglunasikbiranne08 neyzen15 yaptim canim hepsni gecmedi . onceden oldugu zaman sicak su torbasi koyar sonra emzirirdim hemen gecerdi ama simdi gecmedi anlamadim . sagiyorum sut cikmiyor saginca . damla damla geliyor sadece . 15 dk da bir yapmayi deneyim o zaman bi inslalah gecer ya . ck aciyor
neyzen15 Oglunasikbiranne08 benim de öyle oldu damla damla gelirken 3 güne açıldı baya acıyor ama sürekli sağım yap