Merhaba bebeğim 11 aylık 2.doz menenjit aşısı olduktan sonra 1 gün huzursuzluk ateş oldu sonra geçti ama iştahı normale göre çok kesildi normalde yediğinin yarısını bile yediremiyorum mama bile içiremiyorum bu durum normal mi geçici bir süreç midir sizce tüm günüm yemek yedirmeye çalışmakla geçiyor çok yoruldum 🫠