Kızlar hepinize hayırlı akşamlar diliyorum size 3 aydır hiç bir şekilde çözüm bulamadığım bir konu hakkında yardım istemek için yazıyorum Bebeğim doğduğundan beri hiç bir zaman memeye düşkün bir bebek olmadı başlarda küçük olduğu için çenesi güçsüzdür dedim emmesi geliştikçe emer dedim zorladım sarılık oldu o geçsin düzelir dedim gazı başladı aşırı gazı olduğundan gene hep zorlayarak bazen sağarak kaşıkla bir şekilde besledim sütüm varken faydalansın istedim bu ikinci anneliğim ama hiç ilk oğlum gibi böyle tok olduğundan emin olarak doymuş rahatlamış bir şekilde bırakmıyor bebeğim memede çok az kalıyor sürekli sürekli bırakıyor ben bir şekilde yeniden tutturuyorum ve yeniden bırakıyor hep bu kısır döngüdeyiz haliyle kilo alımı da yavaş oluyor 3750 doğdu 3 ay 11 günlük 5850 kg şuan gece bir kez gündüz bir kez uykuda iken mama veriyorum bu ara kilo alımını biraz daha desteklemek amaçlı şükür gazı azaldı sünnetini yaptırdım emmesinin düzelmesi için tüm tuşlara basıyorum ama artık gerçekten çok yoruldum bu konuda ultrason röntgen kan idrar bakıldı şükür ki hepsi temiz