Kizlar bugun hotels.comdan otel kiraladim ilk defa bu siteyi kullaniyorum kiraladiktan sonra bi sorguladim acaba guvenilirmiydi hic arastirmadim falan diye oteli arayıp rezervasyonun olup olmadigini sorucaktim oteli aradim resepsiyonu arayin diye bi numara verdi numara kullanim disi tekrardan oteli aradim bu sefer cep telefonu verdi o da ulasilamiyordu icime daha cok sıkıntı düştü hotels.comun musteri hizmetlerini ariyim diye girdim resmen musteri hizmetlerinin numarasi yok 😳 hotels sitesinde konaklama yeri numarasi yaziyor o numarayi aradim kullanilmamakta diyor bu sefer otelle iletisime gec yerine yazdim hic bir sekilde otele ulasamiyorum diye 10-15 dakika gecti bi numara aradi otelden aradiigini soyledi rezervasyonun gozuktugunu soyledi ama ben yinede guvenemedim gercekten otelden mi aradilar diye bi dusundum daha once hotels.comdan otel kiralayip giden memnun kalan var mi acaba veya bu sekilde basina olay gelen