Aranızda bir sözleşme yapar, kapora verirsiniz. adam da evin üzerindeki ipotegi kaldırınca satışı yapar , parayı verirsiniz . Arada emlakçı varsa o zaten bu işleri biliyordur Biz daha yeni böle bi ev satın alıyoruz tapuya gidicez onlar ipoteği kaldırıcaklar ödeyip fek yazısı alıp beraber tapuya gidicez ondan sonra evi üstümüze alıcaz