8 gün oldu Yenidoğan bebeğim emmiyor 37+3 te doğdu ilk 4 gün kaşıkla besledim ama yeterli gelmedi sarılığı arttı dayanamayıp biberona geçtik kendini toparladı hemen ama memeye gittiğinde bir iki çekip bırakıyor çekim gücü çok az sütümde yeteri kadar geliyor ne yapmalıyım lütfen bir taktik bilen varsa yardımcı olsun