Bebeğim 25 günlük 15. Günden sonra herşey tepe takla oldu. Ne masajlar yağlar kullansak gazını cıkartamadı. Yüzü kızarana kadar ağlayıp ıkındı. En fazla 1 saat uyanık kalması gerekirken günlerce 10-15 dk uykularla uyuyup ağlayarak uyandı. En son ender saraçoplunın kimyon çayı tarifini denemek zorunda kaldım. Yanımda kimsem yoktu günlerdir yorgunluktan bayılıyorum. Ben içtim ama bebeğime geçmedi tarifteki gibi 1 çay kaşığı kimyon suyundan verdim ve oğlum gazını cıkartıp rahatlayıp uyudu. Şimdi de vicdan azabı çekiyorum versem tekrar yine uyumuyo korkuyorum. Gaz damlası da kullandım şiddetli kusma ve ağlamaları daha da arttı.
Bu tarifi daha önce deneyen oldu mu