Diğer postum öne çıkmadı tekrar yazıyorum. Arkadaşlar 3ay 9 günlük bebeğim var. 2 aylıkken 4.850 gr kilosu vardı. 3 ay kontolüne götürdüğümde 5.300 gr olmuştu. Doktorumuz sınırda kilo almış, önümüzdeki aya kadar sık sık emzir geldiğinde tekrar bakalım dedi. Bir haftadır sık sık emziriyorum fakat son 3 gündür bebeğim emmesine rağmen huzursuzluğu geçmiyor. Az önve emzirdim fakat ağlamaya devam etti. Mama yapıp içirdim, sustu. Günde 3-4 kez çişli bez alıyorum. Bazen günde, bazen de 4-5 günde kakasını yapıyor. Sütüm yetmiyor gibi hissediyorum. Çok üzülüyorum bebeğime yetemediğim için vicdan azabı çekiyorum. Sizce yetmiyor mu? Artması için ne yapabilirim? Deneyimli annelerden fikir bekliyorum.