Eelif24 Doktorum 1 aylik bebegime ne zaman aglarsa ozaman doyurcaksin cocugu uykusundan etme dedi buyume hormonu uykuda salgilanir dedi bende kan sekerinden korkuyorum ya 3 -3 bucuk saatte uyanio bazen sizce dusermi kan sekeri
DenizAlpinAnnesi Eelif24 2-3 saate uyanmasi gayet normal sarilik problemi yoksa sorun olmaz acikinca uyanacaktir zaten
Eelif24 DenizAlpinAnnesi sarilik 12 idi beslenemiyo diye kuveze alindi hic sarilikla ilgilenilmedi yok diye beslenmesi duzeldi cikti bazen 3bucuk 4 saati buluyo yarin dktor kntrolude var korkuyorum kilo almadiysa diye gec uyanincada kan sekerinden korkuyorm