CankizimRavzam merhabalar. çekingen ve ürkek demişsiniz, okul geçmişi de yoksa eğer anasınıfı kaynaşma için iyi bir deneyim olur. bazı becerileri kazanmış maşallah ama okul aynı zamanda sosyallik ve disiplin için de önemli, özellikle okul öncesi🌼 mümkünse anasınıfına vermeniz iyi olur