namimemem labne ve loru ek gidaya ulk basladığım zaman evde kendim yapıyorrum 2günlük az az olacak sekilde ama 1.5 yıl oldu tam hatrlamiyorum.Anımsadığım kadarı ile 1 bardak sütü kaynatıp içine tuzsuz süzme peynir ezip karıştırıp onu dolapta dondurup 4 5 saat sonra tülbentle süzüyordum auyida oeynir altı suyu oluyor.Onlarıda corba,Haslanmis yumurta üzwrne biraz,pankek gbi karstiriyordum.Peynir altı suyida cok faydalıdır cunku..Inanın bu sekilde anımsıyorum resmen unutmuşum:))) Şuan aktf yapanlar yazar zaten size🌼Lor ilede yaptım bildgniz lor tadı geliyordu.Susme.oeynrde olur tuzsuzu.