gokcew merhabalar bende 5 mayisda dogum yaptim e devlette basvuru onaylandi yaziyor ama ilkogretmenim uygulamasinda odeme kaydi henuz olusmadi yaziyorr
Siz ayin kacinda dogum yaptinizz acaba
Benden sonra doguran arkadaslar paralarini almis hep bi ben alamadim :)