Aysnrd93 aslında doğru söylüyorsunuz ama gündüz uykuları çok kısa ne denediysen uzatamadim haliyle uyku saatlerimiz çok belki olmuyo şimdiye kadar çok sorun olmuyodu kisada uyusa 5-10 dk ayaktta dolaniyoduk uyuyodu o yüzden çok ustelememistim bende gecede kucak istemiyo emzikle yada karnı doyunca çat dönuo yatyodu ama yakalsik 1-2 aydır perişan haldeyiz ne uyku ne yemek hepsini red ediyo belli bı düzen yok gündüz uykularimiz da çünkü çok kısa gündüz uykuları o yüzden kaç gibi uymak isterse birde uykuda besliyorum aslında yada uyku geçişinde kendi kendine dönuo dururken çat kabul ediyo biberonu sonra mayisiyi iyice kucagmda yatryorum bı yandan. Bide erken uyuyo akşam yemeği süt sağma vs cok cakisiyo basit bı rutin var ama keskin bı rutin gerek sanırım bize. Önce kaşıyıcı fırçayla diş kaşıma zeytinyagli-karanfilli, sonra alt dgsimi,pijama perdeleri kapama , eşyalara iyice geceler uyku pozisyonu .. nasıl ilerlemek gerek bilemiyorum başka . Çok kısa bı rutin uzatmak mi gerek kitap okumayı denedim sevmiyo bide çok uykusu gelince hircinlasyi yani rutin falan hak getire ..