@balcocuk1 1 hafta önce benim de bebeğim ateşlendi dirençli ateşi vardı calpol vermeme rağmen 1 saate tekrar 39lara yükseldi. Ertesi gün takipçi doktoruna götürdüm farenjit tanısı koydu 2 gün ateş devam eder 3 saat aralıklarla parol şurup ve dolven , antibiyotik verdi. Kullandık çok şükür ateş konusunu hallettik. Önerisi şuydu ateş düşürücü verdikten 15-20dk sonra ılık duş aldırmak. Yarın kontrole götürcem bakalım. Rabbim şifa versin evlatlarımıza 🌸