Hazal işte kaldırın, uyandırıp emzirin. Valla ben oh rahat ettim, en azından gece uyuyorum diyodun kiiiiii doktoru “biliyorum çok yoruldunuz ama ha gayret, kaldırın emzirin” dedi. Her ay 1 kilo alması ideal ya. Yine şükür kötü değil kiloları ama neden daha iyi olmasıııın bebişlerimiz.