Ruzgarguluu Usttede belirttiğim gibi oğlum 18 aylık her yemek yediğinde kaka yapıyor çok kafaya takıyorum varmı bu şekilde olan normalmi?
bebeklerrr Ruzgarguluu evet normal metenolizma hızlı metobolizmqsı yavaşlamaya başladığında normal e dönüyor günde bir şekilde devam ediyor genelde
imaddesi Ruzgarguluu bebeğim 13 aylık ve aynı şey başladı. Zaten zayıf yediği yaramıyor gibi hissediyorum. 😔
yavrupandaannesi Ruzgarguluu yok ya korkma Allah’ın izni ile bir şey yoktur ama için rahat olsun istiyorsan doktoruna danış yinede
hemshireanne Ruzgarguluu evet normal. Dönem dönem olabiliyor. Aslında yemeği ağzımıza aldığımız anda midemize be bağırsaklarımıza uyarı gidiyor. Bu yüzdendir yani
Ruzgarguluu hemshireanne ay insallah bende günlerdir nasıl korkuyorum demekki çocukların bagirsakları alışıyor sonrasındada düzene giricek
asaf23 Ruzgarguluu benim oğlum da 20 aylık o da öyle sürekli kaka yapıyor geçen kontrol için götürdüğümde sordum doktora bağırsakları hızlı çalışıyordur normal dedi 1-2 ay daha devam ederse gaita testi yapalım dediler