Merhabalar anneler ben ogluku yaz okuluna yazdırdım yaşı 4 buçuk ana okulunçncesi alıştırma olsun diye okulunu çok sevdi ama öğretmeni yarım saat oğlumu erken çıkardı nefes egzersizi yaparken bir anda bagırmış oğlum onu söyledi bide kalem fırlatmış dedim hocam normalde asla bunları yapan bir çocuk değil 1 hafta bi bakalım dedi tamam dedim evde de suyla oynuyordu bir baktım bir anda kendi kolunu ısırıyo anlayamadım ilk defa böyle birşey yaptı neden ısırıyorsun kendi kolunu annecim dedim birşey demedi hemen jel sürdüm iyi geldi ana ağlayarak çıktı okuldan çıkmak istemedi herhalde anlayamadım