mom97X 1 yaş 10 günlük kızım. Son zamanlarda 2. uykusundan kalkınca 1 saat huysuzluk yapıyor ağlıyor mızmızlanıyor. Nedeni ne olabilir acaba ?
annekadin21 mom97X bizimkide normalde tek uykuya dustu gbiydi. Bgn 2 uyku uapti. 2.uykusundwn sonra o da mizmizlandi
momas mom97X ya bizde öyleyiz ayımız küçük 10 ay 20 günlük ama dediğin gibi 2. Uykudan uyanınca 1 sat susmuyor vızıldıyor anlamıyorum ne yapsam susmuyor bilemedim nedeni nedir
Dila_Annesi mom97X benimde 1 yaş 5 aylık kızım var 1 kere uyuyor artık ve yeterli oluyor akşamda 9 veya 9 buçuk gibi uyuyorlar büyük kızımla
mom97X annekadin21 benimki hep 2 uyku yapıyor ama son zamanlarda 2. uykusundan kalkınca huysuz oluyor anlamadım
annekadin21 mom97X bnmkide 2 uyku yapiyordu. Teke düşürdüm bazı günler tek bazı günler 2 olmaya basladi. Brz daha rahatladi. Sabahki uyanma vaktine göre bi tek uykuyu deneyin
mom97X annekadin21 yaa ? Tek uykuya geçince huzursuzluğu geçti mi ? Tek uyku için erken değil mi ya ? Daha yeni 1 yaşına girdi
annekadin21 mom97X yani 2.uykusu çok gece kalıyor. Ztn biz 2 uykuya bile 7.ayda geçtik. Doktoruma sordum ay olarak 1 yaşından snra gecebilitsin tek e dedi. Bazen 2 uyku yaptığı da oluyor. Ama genelde uyanış vaktine göre tek uyku yapiyor. Brz daha ii oldu gbi
mom97X Dila_Annesi anladım, geç uyandığı gün 1 uyku erken uyandığı gün 2 uyku şeklinde devam etmeyi düşünüyorum
momas mom97X atak bitti aslında ama son uykuda hep böyle sabah uykusunda böyle bişey yok son uykuda sürekli ağlıyor çözemedim
Dila_Annesi mom97X vala benimkiler erken uyuyor erken kalkıyor öğlende 1 kere uyuyor yeterli oluyor bazen mız mız uyanıyor ve o günü öyle bitiriyor sürekli ağlıyarak