Aysun_01 Kızım 2 yaşında en başından beri istahsiz bir çocuktu Bi aralar aç yaşıyor resmen ne yapsam yemiyor fikir verin lütfen
incikooo Aysun_01 merhaba ganoexcel sıcak cıkolatası var ben kızımda onu kullandım hem hasta olunca hafıf atlattı hemde iştah yerine geldi düzenli kullanmak lazım 3 yıldır kullanıyorum okul zamanı da cok işime yaradı araştırmanızı tavsıye ederim
Fikk Benim kızımda aynı dediğin gibi suyu bile zorla içiyor 🥹 sebze yemiyor çorba bazen köfte tavuk yoğurt yumurta (az) peynir yiyor sadece
Aysun_01 Fikk suyu çok içiyor benim kızımda fakat yemek konusunda baya sıkıntılıyız kilosu düşük olduğu için mama kullanıyoruz yok yani gastroenteroloji bölümüne Bi götüreceğim reflu geçmişimiz de Var
Fikk bububuu sürekli eline tutturuyorum ya deli ediyor evde her çeşit suluk var ama içmiyor hanım kabız bile oluyor içmeyince 🥺
bububuu Fikk evet benimkide kabiz oluyor hemen benimde bin bir cesit aldik ama sevmiyor galiba degisik benim kizim ya mamayi dahi zorla iciyor