melekim19 tam 2 ay çektim. Allahım ne kadar zordu. Lansinoh garmastan pomad, gümüş kapak, ayva çekirdeği jeli, silikon göğüs ucu hiç bişeye yaramadı. En son evde tek başıma kalınca mememi sütyen takmadan evde sadece tişört giyerek hava almasını sağladım böylece geçti. Çok zordu çookk. Aramadığım okumadığım post kalmadı hep çare arıyordum ama tek çare açık bırakın. Ama lansinoh mutlaka sürün. Zamanla geçiyor ama sabretmeniz lazım.