Kızlar bende tuvalet eğitiminin 4. Günündeyim kızım 2.5 yaşında ocakta 3 yaşına girecek ve kreşe vereceğim tuvaletini yazın öğretmek iyi olur diye başladım zaten sabahları kuru bezle uyanıyoduk ve son günlerde bezinden rahatsızdı şimdiden tuvalet çok zor kızım çok akıcı konuşamıyor henüz anne çişim var diyemiyor ama söyleneni anlıyor kakasını tuvalete yaptı iki gün çişini de bir iki kere yaptı ama sonrası yok yani hep altını ıslatıyor lazımlığa koşup gitmiyor lazımlığı salona koydum sandalye zannetti heralde oturdu hep öyle yaptı çişini mesela ama bilince olup bana da gösterdi anne ba(bak) kaka oldu diyo 4 gündür ne gece uykusunda ne öğle uykusunda hiç kaçırmadı ama ben bu lazımlığa nasıl alıştırıcam nasıl yapıcam bilemiyorum bide saklanıp yapar tuvaletini biz yanındayken yapmadı hiç hep tek başına gidip oturup yapmış yaptıklarını aklına gelirse gidiyor yani lazımlığa of napıcam ben çok zor geliyor ve ben çok stres oluyorum acaba hazır değil mi diye geriliyorum ama kışın öğretmem daha zor akıl verin bana 😭