busbus59 eczaneden serum fizyolojık alın içinde kücük tüp gibi oluyor 10 lu 20 li satılıyor ondan her 2 burnuna 1 tüpün 3 de 1 i kadar damlatın yüzü yere bakıcak şekilde çevirin biraz bekleyin ucuna akıyor onua mendil ile alırsınız günlük temizlemeye çalışın emerken uyurken burnu açık olmalı ben doğdugu günden bu yana yapıyorum dolu oluyor şimdi hasta 3 4 kez açıyorum burnunu ancak temizleniyo kendisi temizlemeyi öğrenene kadar bizim temizlememiz gerekiyor bebekler genelde sevmiyor ağlayabilir korkmayın onun rahat nefes alması için yapmak gerekiyor ☺️