Merhaba
Emzirirken ve sonrasinda damarlarinizda yanma sızlama oluyor mu? Dogru sekilde emzirdigimi düşunuyorum. Gögüs ucum hassas oluyor ama asıl gögsümün aşagi kısminda yanma, sızlama hissediyorum. Sağarken bu kadar olmuyor. Emzirme bittikten sonrada sızlama devam ediyor. Yaşayan çaresini bulan var mı?