Doğuma kıl tüy temizliği olarak hazırlıksız yakalanan oldu mu ben ilk doğumuma her akşam jiletleyip yattım ha deyince doğumum olur diye temiz gittim şimdi sezeryan günüm belli Onada ağdaya gidicem bir gün önce ama şaşkaza ya öyle gitsem ne olacak hiç hazırlıksız doğuma öyle giden oldu mu sağlıkçılar ayıplıyor falan mı