defnes32 ben ilk kızımda son haftalarımda 2 haftada bir gitmiştim agdaya, 38 de sancım gelmişti temizdim bundada inşallah öyle düşünüyorum, son haftada daha sık giderim yine, her zaman hazırlıklı olmak için. Herkesi geçtim benim içim rahat etmez öyle, temiz olmak daha iyidir her zaman