Merhabalar hanımlar ❤️ bir süredir mama sandalyesi arayışındayım, ben hep ikiye ayrılıp sandalye masa şeklinde de kullanılabilenlerden alırım diyordum ama internette yorumları görünce vazgeçtim, çok güvenli olmadığını hatta düşenlerin olduğunu okudum. Sizler hangi mama sandalyelerini kullanıyorsunuz memnun kaldıklarınızı yazabilir misiniz? Önceliğim tabiki güvenli olması ve uzun süre kullanabilmem yani ben yemek yaparken vs kızım içinde rahat oturabilmeli mesela. Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻