ebrrr789 bende dışarı çıkacağım zaman sanıyorum çıkmadan ama bazen benimde çok geliyor bazen daha az geliyor sagdigimda çünkü hem evden çıkmadan emzireyim diyorum hemde sagiyorum ondan oluyor sanırım. Mesela bi kac gun önceden sagip dolaba atsam cikardigimda kac saat icerisinde vermem gerekiyor bilginiz varmi