bravo61 dnzcyln35 bnm doktorum hastaneden eve gittin gibi yıka göbek bağını iyice kurula yeter dedi eve geldiğimiz ilk gün yıkadık kızçemi
adamommyy dnzcyln35 benim doktorum göbek bağı düştükten 1 gün sonra yıka demisti öyle yaptık bu arada 12 günlük benim bebeğim de 😊 tertemiz oldu miniğim korkmayın keyifle yapın banyonun 😊