Selamlar arkadaşlar 🤍 kızım tam 3.5 yaşında. Çok güzel konuşuyor, uzun uzun cümleler kuruyor. Şarkılar ezberleyip tamamını söylüyor, detay veriyorum devamı için 🙂 kısacası derdini çok güzel anlatıyor ama kelimeleri, bazı harfleri tam çıkaramıyor. Çevremdekiler normal diyor, zaten 2 yaşında konuşmaya başladı. Geç konuştuğu için epey zor açıldı, baya da toparladı harflerini ama ilk defa konuştuğu birisi olunca çok anlayamıyor sonradan ay çok netti aslında diyorlar 🙂 mesela L harfini çok çıkaramıyor, hala demiyor mesela haaya diyor. Mesela ı diyemiyor i olarak çıkarıyor. Olmadı diyecek mesela oymadii diyor 🙂↔️ bazı kelimelerde T harfinde sıkıntımız var, evekk diyor mesela evet yerine ama başka yerlerde T diyebiliyor 🙂 D yerine G çıkarıyor vs vs. Böyle bazı harfleri sıkıntılı. Bu yaşta çocuğu olanlar, sizlerde durumlar nasıl? Bir destek almalı mıyım? Parkta bazen karşılaşıyorum mesela kimisi aynı bizler gibi konuşuyor, kimi eksik eksik konuşuyor. Her çocuk ayrı farkındayım ama kreşe başlayacak, sorun yaşasın istemiyorum. Çok çekingen bir çocuk, bide kendini ifade edemezse iyice çekinir diye korkuyorum 🥲 yada evde yapabileceğim neler olabilir ? Bol bol kitap okuyoruz, çok sohbet ediyoruz.