elifkchsr Kızlar bebeğim 3.5 aylık. Çok hareketli elleri kolları durmuyor. Kundaksız uyutamıyorum. Kendini çok uyandırıyor gözlerini kaşıyor ellerini emiyor. Nasıl kademeli bırakırız havalar da sıcak bunalıyor
anneyimmmben elifkchsr yani bu sıcakta kundakla pişik olur. Şimdiye kadar bıraktırsaydın keşke. Kademeli derken o zaman Önce bir eli dışarıda uyutmaya alıştır sonrada da diğerini çıkarırsın. Yada gündüzden başla kundaksız uyutmaya bir kaç gün içinde alışıyorlar yani. Çokta sıkıntı etme benimkide hemen alışıverdi
bakkalemzigi elifkchsr bizimki de çok hareketliydi mecbur bıraktık bir süre sonra alıştı sizinki de alışacaktır bu sıcakta kundaklamayın daha fazla bence
elifkchsr anneyimmmben ya huzursuz bi bebek gündüz çok az uyuyor gece bari uykusu bölünmesin fiye kundaklıyorum. Çok ince müslinle sadece kolları kapatıyorum zaten pişik olma şansı yok ama yine de bunalır mutlaka
sanutgan Benim kızım doğduğu günden beri sanki zincirleniyomuş gibi bağırdığı için kundak yapmadım hiç,öyle uyumaya alıştı size de tavsiyem kollarını ya da ellerini tutarak uyutmaya calışmanız kundaksız olarak o hissi verecektir diye düşünüyorum
anneyimmmben elifkchsr bende öyle yapıyordum dediğin gibi hem az uyuyor hemde uyandırıyodu kendini. Ama ben gündüz kundak yapmazdım kendini uyandırsa bile kundaksızlıga da alışsın hemde rahat olsun diye. Sadece kolları gece yapıyordum. Hava iyice ısınınca bir gece açtım kolları da. Açış o açış daha rahat yatmaya başladı/ şuan uyandırmıyor yani alışıyorlar hemen herşeye adapte oluyorlar
elifkchsr anneyimmmben bu gece kundaksız yatırdım bakalım görcez. Biraz önce bi uyandı emziği verip pışpışladım geri daldı. İnşallah çabuk alışır