kızlar 6.5 ay önce doğum yaptım 6 aydır düzenli regl oluyorum ama o kadar çok kanamam oluyor ki şok oluyorum yarım saatte bir ped değiştirmeme rağmen nevresim koltık örtüsü yıkıyorum sürekli dışarı zaten çıkmıyorum reg olduğum zamanlar geçen ay doktora gittim ultrasyonla baktı bir sorın görünmüyor dedi ağrı kesici verdi kanamayı azaltmak için geçen ay azaltmıştı ama bu ay asla azalmıyor kolumu kaldıracak halim yok sürekli başım dönüyor aşırı kan kaybediyorum ferritinde düşük çıkmış böule giderse kansız kalırsın demişti doktor ama ilaç falanda vermedi yaşayan çözüm bulan var mı