esra2234 Benim bebeğimin de doğduğunda emme refleksi yoktu. 10 gün de yoğun bakımda kaldı. Hemşire topuğunu, omzunun kenarını sık dedi. Yaptım olmadı. Geldi kendi yaptı uyanıp ağladı. Biz anneler kıyamadığımız için aslında yaptığımızı sanıyoruz bence. İçi gidiyor insanın ama onun iyiliği için.💓