neval2_7 Kızlar doğum yapalı 2 ay fln oldu doktorun verdiği tarlusal hapı kullandım ondan 3-4 gün sonra adetim geldi normalde en fazla 6 gün sürer 11 gün oldu hala devam ediyor normal mi