Merhaba. 7 aylığız. Üç gündür ateşliydik. Doktor herhangi bir semptom görmedi. Diş patlatıyor olabilir dedi fakat birçok doktor da diş ateş yapmaz diyor. Bu süreçte ek gıdayı asla kabul etmiyor ek gıdayı geçtim şurubu (normalde hastayken içerdi), suyu bile içmiyor. Dudaklarını sımsıkı kapatıyor. Geçici bir süreç mi neden böyle yapıyor çok üzgünüm.