Oğlum 7 aylık beni o kadar yoruyor ki simdiden cok hareketli sürekli huysuz sinirli inatçı ya düşünün daha 7 aylık ya sözünü geçiriyor. Uyku saati geliyor deli gibi uykusu var asla uyumuyor o yüzden mutsuz ama uyusa dinlenecek ,yemek yerken resmen tükürugunu hazırlıyor kaşığı görür görmez tükürmeye başlıyor, uyutmasi zor yemesi zor ay bugun iyice doldum eskiden kalabalık cok çocuklu ailem olsun istiyodum tamamen bitti hayal kırıklığı resmen